(067) 432 17 47

Запис на сервіс

Illustration

KONA Electric.
Відкрийте особливості нового Hyundai KONA Electric.

Висока потужність. Чудовий запас ходу. Захоплююче прискорення.

Ніхто ніколи і не говорив, що електрична мобільність повинна бути нудною. Блискавичний старт завдяки 395 Нм крутного моменту, який забезпечує повністю електричний силовий агрегат. Цей спортивний кросовер насправді приносить задоволення у керуванні - розганяючись з 0 до 100 км / год лише за 7,9 секунди. Доступний із двома версіями силового агрегату: батарея 39,2 кВт-год із запасом ходу до 305 км. Або версія на 64 кВт-год, що забезпечує запас ходу до 484 км за на одному заряді (1).

Heading photo

Версія із стандартною батареєю.

Версія з батареєю ємністю 39,2 кВт-год пропонує запас ходу до 305 кілометрів та крутний момент 395 Нм, завдяки чому автомобілем приємно керувати, оскільки тобі доступна вся потужність вже з першої секунди. А завдяки інтелектуальній інтеграції акумуляторної батареї, тобі не доведеться йти на компроміси з внутрішнім простором.

Heading photo

Спортивна продуктивність.

Цей спортивний позашляховик по-справжньому вражаючий у керуванні. Версія батареї ємністю 39,2 кВт-год забезпечує максимальну швидкість 155 км./год. та розгін від 0 до 100 км./год. лише за 9,9 секунди.

Heading photo

Насолоджуйтесь максимальною потужністю та запасом ходу.

З батареєю на 64 кВт-год ти отримуєш справді вражаючий запас ходу до 484 км * – з вихідною потужністю 204 к. с. й величезним крутним моментом 395 Нм. А завдяки інтелектуальному способу інтеграції батареї в загальний дизайн, тобі не доведеться йти на компроміси з внутрішнім простором.

Heading photo

Спортивна продуктивність.

Цей спортивний кросовер по-справжньому вражаючий в керуванні – він розганяється від 0 до 100 км./год. лише за 7,9 секунди. Версія батареї ємністю 64 кВт-год забезпечує максимальну швидкість 167 км./год.

Бажаєш випробувати?

Давай на тест-драйв!

Електричні технології.

Ретельно підібрані компоненти електричного силового агрегату були розроблені, щоб забезпечити відмінні ходові характеристики та практичний повсякденний запас ходу. Спеціально розроблена платформа завдяки інтеграції акумуляторних блоків дозволяє зберегти внутрішній простір.

Illustration

Літій-іонна полімерна батарея.

Літій-іонна полімерна батарея KONA Electric має менший ефект «пам'яті» та чудову ефективність заряду в порівнянні зі звичайними батареями.

Illustration

Електричний двигун.

Батарея ємністю 64 кВт-год пропонується з електричним двигуном потужністю 204 к.с. (150 кВт). Батарея ємністю 39,2 кВт-год постачається з електродвигуном потужністю 136 к.с. (100 кВт).).

Електричні технології.

Ретельно підібрані компоненти електричного силового агрегату були розроблені, щоб забезпечити відмінні ходові характеристики та практичний повсякденний запас ходу. Спеціально розроблена платформа завдяки інтеграції акумуляторних блоків дозволяє зберегти внутрішній простір.

Illustration

Літій-іонна полімерна батарея.

Літій-іонна полімерна батарея KONA Electric має менший ефект «пам'яті» та чудову ефективність заряду в порівнянні зі звичайними батареями.

Illustration

Електричний двигун.

Батарея ємністю 64 кВт-год пропонується з електричним двигуном потужністю 204 к.с. (150 кВт). Батарея ємністю 39,2 кВт-год постачається з електродвигуном потужністю 136 к.с. (100 кВт).).

Розумні технології для інтелектуального водіння.

Збільшуй запас ходу за допомогою регенеративних гальмівних систем KONA Electric, які дозволяють заряджати батарею під час руху, використовуючи електродвигун для уповільнення автомобіля.

Illustration

Регульоване рекуперативне гальмування.

У автомобілі оптимізовано гальмування, щоб отримати максимальну віддачу від рекуперативної гальмівної системи, допомагаючи KONA Electric підтримувати здоровий стан заряду (State Of Charge – SOC). Водій може легко регулювати рівень рекуперативного гальмування за допомогою підкермових перемикачів.

Illustration

Рівні рекуперативного гальмування.

Рівень 0: Рекуперативне гальмування не працює, а батарея не заряджається. Рівень 1 до рівня 3: З кожним вищим рівнем автомобіль все більше гальмує, використовуючи електродвигун, одночасно збільшуючи силу зарядки. Чим вищий рівень, тим більше машина уповільнюється та заряджає батарею, коли ви відриваєте ногу від акселератора.

Illustration

Режим управління одним перемикачем.

Також можна активно гальмувати автомобіль за допомогою підкермового перемикача передач. Просто потягни лівий підкермовий перемикач передач і утримуй його. Таким чином ти можеш сповільнити машину до повної зупинки, не натискаючи звичайну педаль гальма.

Illustration

Утримання.

Потягни лівий підкермовий перемикач передач і утримуй його, щоб активувати максимальне рекуперативне гальмування. Таким чином – без використання звичайної педалі гальма – можна зупинити машину. У цьому режимі сила заряду є найбільшою.

Illustration

Розумне рекуперативне гальмування.

Розумна система рекуперативного гальмування використовує бортовий радіолокаційний датчик для автоматичного контролю рівня рекуперативного гальмування шляхом реагування на умови дорожнього руху. Крім того, він також виявляє, чи рухається KONA Electric вгору чи вниз, і підлаштовується відповідно до напрямку руху.

Heading photo

Батарея на 64 кВт-год.При використанні станції швидкого заряджання з постійним струмом на 100 кВт, зарядка літій-іонної полімерної батареї KONA Electric від 10% до 80% займає близько 47 хв., і близько 64 хв. при підключенні до станції потужністю 50 кВт.Батарея на 39,2 кВт-год.
Знадобиться лише 47 хв. для того, щоб зарядити літій-іонно-полімерну батарею KONA Electric від 10% до 80% за умови використання станції швидкого заряджання постійного струму на 100 кВт. і лише 48 хв. при підключенні до станції потужністю 50 кВт.

Heading photo

Батарея на 64 кВт-год.
При підключенні до домашньої мережі або громадської зарядної станції змінного струму, зарядка від 10% до 100% займе 6 годин 50 хвилин (для трифазного вбудованого зарядного пристрою потужністю 10,5 кВт.) або 9 години 15 хвилин (для однофазного зарядного пристрою на 7,2 кВт.)
Батарея на 39,2 кВт-год.
При підключенні до домашньої мережі або громадської зарядної станції змінного струму, зарядка від 10% до 100% займе 4 годин 20 хвилин (для трифазного вбудованого зарядного пристрою потужністю 10,5 кВт.) або 6 годин (для однофазного зарядного пристрою на 7,2 кВт.)

Heading photo

Ліміт заряду.Встанови межу заряду - наприклад, 50% - і заряди батарею на станції швидкої зарядки в місті тільки для поїздки додому - а потім повністю зарядити акумулятор вдома, поки спиш, і скориставшись низькими тарифами на електроенергію вночі.

Бажаєш випробувати?

Давай на тест-драйв!

Передові мультимедійні можливості.

Нова KONA Electric володіє всіма новітніми інтелектуальними технологіями та передовими мультимедійними функціями.

Heading photo

Навігаційна мультимедійна система з 10,25" кольоровим сенсорним монітором.

10,25-дюймовий сенсорний екран підтримує Apple CarPlay ™ та Android Auto ™, завдяки чому ти можеш підключити телефон та користуватись функціоналом на великому екрані.

Heading photo

Преміальна музична система KRELL.

Ти на зв’язку або офлайн в місті чи їдеш по бездоріжжю – врубай музику на повну! Преміальна музична система від KRELL забезпечує чудові характеристики звучання, та дозволяє стильно качнути!

Heading photo

Бездротова зарядка.

Зручно розташована бездротова зарядна панель забезпечує швидку та просту зарядку смартфона та інших пристроїв із підтримкою стандарту Qi.

Практична та універсальна.

Нова KONA Electric розроблена для максимальної практичності та зручності: бери з собою в поїздку все що треба – з просторим багажником ємністю на 332 літри це легко. Або ввімкни підігрів чи вентиляцією сидінь для більшого комфорту у дорозі. А розумні функції, такі як камера заднього огляду та Head-up дисплей, зроблять подорож безпечнішою та менш напруженою.

Illustration

Електронне перемикання передач кнопкового типу Shift-by-Wire (SBW).

Приємно і просто. Перемикайся між режимами «Вперед», «Нейтраль», «Назад» і «Паркування» просто натискаючи кнопки, що зручно розташовані на центральній консолі.

Illustration

Автоматичний клімат-контроль.

Встанови бажану температуру для водія та переднього пасажира або вимкни зону переднього пасажира, щоб заощадити заряд батареї, якщо їдеш сам.

Illustration

Сидіння з підігрівом та вентиляцією.

Взимку тепло, а влітку прохолодно. Сидіння водія та переднього пасажира доступні з підігрівом та вентиляцією.

Illustration

Комфорт для задніх пасажирів.

Задні пасажири оцінять підігрів сидінь другого ряду та зручний USB-порт для легкої зарядки смартфонів та інших гаджетів.

Illustration

Електронне паркувальне гальмо (EPB).

На центральній консолі знаходиться зона керування електронним паркувальним гальмом. Зручне і просте у використанні, що також додає простору в інтер’єрі.

Illustration

Камера заднього огляду.

Насолоджуйтесь кращою видимістю під час паркування та їзди. Натисканням кнопки камера заднього огляду показує на центральному сенсорному екрані, що саме відбувається позаду - навіть під час руху.

Illustration

Підкермові перемикачі.

Ти можеш легко відрегулювати рівень рекуперативного гальмування за допомогою підкермових перемикачів. Також можна активно гальмувати автомобіль, потягнувши за лівий перемикач.

Сучасні функції безпеки та вдосконалені системи допомоги водієві.

Оскільки немає нічого важливішого за твою безпеку та безпеку твоїх близьких, ми оновили нову KONA Electric. За допомогою Hyundai SmartSense, наших передових вдосконалених систем допомоги водієві, оновлено функції безпеки та допомоги водію для додаткового спокою.

Heading photo

Асистент запобігання зіткненню в «сліпих» зонах (BCA).

Використовуючи два радіолокаційні датчики в нижнії частині заднього бампера, система попереджає про рух у сліпій зоні. Якщо ти ввімкнеш індикатор повороту в такій ситуації, автомобіль подаватиме звуковий сигнал та гальмуватиме, щоб запобігти зіткненню.

Heading photo

Асистент запобігання перехресному зіткненню при русі задніх ходом (RCCA).

Під час руху заднім ходом із зон з низькою видимістю система не тільки попередить тебе візуальним та звуковим сигналами, якщо збоку наближаються транспортні засоби, а й, при необхідності, автоматично загальмує.

Heading photo

Асистент утримання автомобіля в полосі руху (LFA).

Нова KONA Electric оснащена асистентом утримання автомобіля в полосі руху (Lane Following Assist). При активації він утримує автомобіль в центрі своєї смуги на швидкості від 0 до 200 км/годину на шосе чи вулицях міста.

Heading photo

Асистент запобігання зіткненню спереду (FCA).

Скануючи дорогу попереду за допомогою радіолокатора та камери, система FCA автоматично гальмує, коли виявляє раптове гальмування автомобілем попереду або наявність пішоходів чи велосипедистів.

Heading photo

Адаптивний круїз-контроль із функцією Stop & Go (Smart Cruise Control with Stop & Go) SCC w/ S&G.

Більше безпеки та менше стресу. Підтримує задану відстань до транспортного засобу попереду, автоматично зменшуючи або збільшуючи швидкість до заданої межі. В щільному трафіку у режимі їзди “ Stop & Go ” зберігається встановлена відстань.

Heading photo

Інтелектуальна система попередження про обмеження швидкості (Intelligent Speed Limit Warning) ISLW

Розпізнає дорожні знаки обмеження швидкості та заборони проїзду і відображає їх в режимі реального часу як на дисплеї навігаційної системи, так і на панелі приладів.

Heading photo

Система попередження для безпечного виходу з автомобіля.

Ця розумна функція допомагає уникнути аварій, виявляючи транспортні засоби, що наближаються ззаду і видає звукове та візуальне попередження на панелі приладів та дзеркалах заднього огляду.

Heading photo

Система сповіщення про пасажирів позаду (Rear Seat Alert), RSA

Нова KONA Electric запам’ятає, чи відкривалися задні двері до того, як ви поїхали. Коли ви закінчите свою поїздку, на приборній панелі з’являється повідомлення, яке супроводжується попереджувальним сигналом для перевірки заднього сидіння.

Heading photo

Сповіщення про початок руху транспортного засобу, що їде попереду (Leading Vehicle Departure Alert) LVDA.

Ця розумна функція попереджає водія, що транспортний засіб, який рухається попереду, починає рух, наприклад, на світлофорі або в пробці.

Бажаєш випробувати?

Давай на тест-драйв!